joi, 6 septembrie 2012

Apidermin Lux Review


Hello Friends,

Am revenit cu un review despre un produs foarte drag mie! Îl veţi regăsi în Favourites multe luni de acum încolo, it's a promise!
Este vorba despre crema de faţă  Apidermin Lux.





Am cumpărat-o la recomandarea unei prietene ( mulţumesc Dana ) care o foloseşte de foarte mult timp ( ani ) . Ea într-adevăr are un ten foarte frumos din naştere , însă avea un glow special - am dedus că este de la crema de fată pe care o foloseşte.

Cum nu am găsit nicio cremă până acum care să mă mulţumească pe deplin, şi pe care să o folosesc constant, cu toate că îmi doream acest lucru , am zis " Hai fie, o cumpăr".
Cum am ajuns acasă ( din vacanţă ) m-am oprit la primul plafar şi am achiziţionat-o. A costat 11 lei iar pe prospect spune aşa:


 " Elementul activ al acestei creme este lăptişorul de matca, produs natural cu numeroase principii nutritive, având calitatea să cuprindă într-un volum mic multe concentrate biologice, bogat în substanţe proteice, lipide, glucide şi vitamine, aceste substanţe influenţând circulaţia sângelui în piele, menţin apa în ţesuturi, regenerează celulele pielii, dau elasticitate şi atenuează ridurile


  MOD DE FOLOSIRE:
- Pentru a obţine catifelarea pielii , se recomandă să fie aplicată pe un ten bine curăţat în prealabil cu loţiunea Tenapin .
- Pentru ca absorbţia cremei să se facă total , se va masa uşor obrazul în direcţia ridurilor .
- Se poate folosi atât seara cât şi dimineaţă , dând tenului supleţea şi prospeţimea naturală .
- Nu lasă luciu şi nici urme grase pe piele , nu declanşează fenomene de intoleranţă , fiind bine suportată de cele mai sensibile tenuri .

     Indicaţii:
  Crema de faţă cu lăptişor de matca este un produs hrănitor, nutritiv, care se adresează tenurilor obosite, uscate şi deshidratate. Poate fi folosită ca tratament protector şi cavaza, sub pudră. "




Seara , după curăţarea tenului, am aplicat "crema minune". Este într-adevăr foarte grasă, intra destul de greu în piele însă este foarte hidratanta şi lăsa o senzaţie foarte plăcută pe faţă ( plus că mai miroase şi foarte bine - a miere)
Eram destul de sigură că nu e crema potrivită pentru mine deoarece eu deja am tenul gras, plus crema aceasta grasă... aveam foarte mari dubii dar am continuat să o folosesc.
Am aplicat-o inclusiv dimineaţa, într-un strat foarte subţire, după care am urmat procesul obişnuit al machiajului.
SURPRIZĂ!!! Tenul meu nu s-a îngrăşat mai mult decât de obicei pe parcursul zilei!
O altă surpriză foarte plăcută a fost să descopăr că m-a ajutat inclusiv în ceea ce priveşte acneea.

Sunt mai mult decât mulţumită de această cremă. Îmi lasă tenul luminos, catifelat , hidratat şi curat!
Am recomandat-o tuturor prietenelor mele cu cel mai mare drag, aşa cum vi-o recomand şi vouă acum :)




Stay CHIC,
Jo




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu