marți, 18 septembrie 2012

Girls nightout – Red and Purple Makeup


Hello Friends,

Vineri seară am ieşit cu un grup de prietene în oraş şi am avut un machiaj bazat pe nuanţe de roşu şi mov, m-am gândit că ar fi o idee bună să vă prezint acest look pentru că zilele trecute mă uitam prin arhiva blogului şi am observat că nu prea am postat ceva de genul acesta.

N.B: dacă doriţi să îl încercaţi vă recomand să vă aplicaţi fondul de ten, anticearcanul şi pudra după ce terminaţi machiajul ochilor J.


Pentru început am aplicat un fard de bej de culoarea pielii, acesta va reprezenta baza look-ului nostru. Pliul ochiului l-am conturat cu ajutorul unui mov foarte strident(Paleta de 72 de culori), urmat apoi de roşu în V-ul exterior, atât superior cât şi inferior.

Roşul este o culoare dificilă de purtat, aşa că am adăugat atât maro şi negru pentru a putea armoniza şi mai mult culorile. Tus şi creion(pe linia apei), ambele negreJ.

Pleoapa inferioară este subliniată cu ajutorul fardului vedeta al acestui machiaj(rosuJ .

Mascara mascara mascara and that is it! J








 
Stay CHIC!
M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu