vineri, 7 septembrie 2012

Matte Dark Smokey Eyes


Hello Friends,


Este puţin diferită postarea de azi, pentru că am plecat cu o idee ,după care am primit un request şi am adaptat puţin look-ul...spre final :) O să înţelegeţi numaidecât.

După ce am ales tema acestei postări, Claudia, prietena mea , m-a rugat să îi dau o idee de machiaj pentru o nuntă presupun eu , care să conţină culorile maro, turcoaz şi portocaliu.
Aşa că am decis să fac machiajul iniţial, are oricum era pe tonuri de maro , şi la final să modific puţin , pentru a o ajuta pe Clau.

Aşa că urmează să vedeţi un smokey eyes mat compus din maro şi negru , iar la final o mică surpriză.










Iar acum surpriza:



Ochiul drept:







Ochiul stâng:




Produse folosite:

Faţă:

Fdt Rimmel London Wake me up
Pudra Flormar
Anticearcan MAC
Contur L'oreal Glam Bronze
Blush MAC - Gentle

Buze:

Ruj Avon Perfect Peach
Gloss Avon Glazewear Sparkle - Coral Reef


Ochi :

Paletele Sleek OSS si Sunset
Mascara Boots No.7 Extreme Lenght


Hope it's useful Claudia!

Stay CHIC!
Jo

2 comentarii:

  1. Ce frumoasa esti!te prinde foarte bine acest machiaj.
    Ma bucur ca v-am descoperit blogul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos :)
      Si noi ne bucuram ca iti suntem de ajutor si ca suntem pe placul tau :*

      Ștergere