joi, 13 decembrie 2012

Sexy Kitty - Mascarade Party

Hello Friends,


Aşa cum v-am promis, seria de postări pentru party continuă.
Sunt convinsă că şi pentru voi urmează o perioadă foarte aglomerată, cu multe petreceri , aşa că mă gândesc că vă sunt de folos postările.

Probabil că multe dintre voi aveţi petreceri cu tematica, aşa că m-am gândit să pregătesc un look de pisicuţa :).Foarte uşor de făcut, garantat. Urmaţi paşii pin-up-ului şi nu aveţi cum să daţi greş.
În mod normal, se fac trei mustăţi pe fiecare parte, însă eu am optat pentru mustăţi mai "pufoase".

O să las pozele să vă ghideze. Sper să vă placă şi dacă aveţi întrebări , lăsaţi un comment mai jos sau vă aştept pe Facebook cu mesaje.

Here we go:





















       Have fun at your party!

                 Stay CHIC!
                       Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu