duminică, 23 decembrie 2012

Classic and Chic Party Look

Hello Friends,

As promised, am revenit cu celălalt look chic, cel clasic.
Este veşnicul  pin-up, cel care nu dă niciodată greş, numai că de data asta am folosit nuanţe de auriu pe pleoapa superioară ( în numele Crăciunului :) )

Pe pleoapa superioară am folosit o platetuţă "no name", luată de la un boutique numai cu produse cosmetice, dar care are nişte nuanţe superbe. Eyeliner şi mult mascara.
Faţă de postarea de mai devreme, pentru acest look am ales să aplic puţin mai mult contur şi un pic de blush.
Iar buzele le-am colorat cu Avon Plump Pout , nuanţa Chilli.

PS: Am descoperit ce trebuie să fac pentru nişte poze bune în lipsă de lumină naturală, aşa că , de fericire, am postat mai multe poze decât de obicei :)

Enjoy!





















Stay CHIC and Happy Holidays!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu