miercuri, 5 decembrie 2012

Review : Sleek Snapshots i Divine Eyeshadow Palette

Hello Friends,


Ce dor îmi era de review-uri :)
Pentru astăzi am pregătit paleta Snapshots de la Sleek pentru postarea/review.
Am cumpărat-o deja de ceva timp ( cred că prin septembrie) şi am folosit aproape toate nuanţele. Am dat pe ea aproximativ 49 de lei ,  după site-ul www.myashop.ro.
 Dacă vreţi să o aveţi şi voi ar fi bine să vă grăbiţi pentru că este ediţie limitată şi nu ştiu cât timp se va mai găsi. Oricum apare destul de rar pe site-urile româneşti de unde poate fi cumpărată, la fel ca toate paletele de la Sleek de altfel :( ( big minus)

După cum ne-au obişnuit cei de la Sleek , paleta de farduri este compusă din 12 culori foarte pigmentate, pe baza minerală, într-o combinaţie de culori "shimmery"şi mate.




Nuanţa "Sand Walker"abia dacă se vede pe pielea mea, dar din punctul meu de vedere e numa'bun pentru un look natural :)







Primele poze sunt făcute la lumina naturală, fără blitz, iar ultimele 2 sunt făcute cu blitz ( cu telefonul ).

Eu personal nu sunt cel mai mare fan al culorilor mate, şi după cum bine aţi văzut deja , majoritatea look-urilor sunt făcute cu culori sidefate/perlate.

Culorile din paleta aceasta îmi par foarte frumoase, şi bine pigmentate. Cele mate au aspectul de cretă câteodată, dar dacă este folosit un primer în prealabil, e ok. Se scutură puţin după pensula, dar nimic ce nu poate fi îndepărtat cu o pensulă de fată mare.

Dacă sunteţi adeptele culorilor naturale, nu vă recomand să vă luaţi aceasta paletă pentru că în afară de "martini", "sand walker"şi "washed ashore", restul culorilor sunt destul de deschise şi "nebune".

Per total sunt foarte mulţumită de Paleta Sleek Snapshots, şi o să vedeţi pe viitor multe look-uri care conţin culori din ea.

And with this I say : "Enjoy the rest of your Wednesday and ...Stay CHIC! "

Jo



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu