marți, 18 decembrie 2012

Roman Goddess Make-up


Hello Friends,

Pentru astăzi am pregătit un party look mai sofisticat , însă foarte uşor de realizat.

Pe pleoapa superioară am amestecat câteva nuanţe de auriu/ argintiu foarte perlate iar în colurile exterioare am aplicat foarte puţin fard mat de culoarea maro ( no eye liner).
Pleoapa inferioară am conturat-o cu creion negru,după care am netezit puţin linia dură a creionului cu ajutorul unei pensule pentru "smudge", peste care am aplicat puţin fard sidefat pentru a crea efectul de umed.
Rutina feţei - as you know it, şi am insistat mai mult pe iluminare.

Îmi pare foarte rău de calitatea pozelor şi am şi o explicaţie pentru asta : pentru că e iarnă acum , accesul la lumină naturală este limitat, aşa că trebuie să mă descurc cu ce am.
Vă garantez că machiajul arăta mult mai bine în realitate , camera mea nu a putut să capteze toată radianta feţei.

Sper să vă placă şi vă sfătuiesc din tot sufletul să încercaţi acest look.














Acestea fiind spuse, vă urez o zi minunată în continuare!

PS: Stay tuned for some Xmas party pics with me and M :)


Stay CHIC!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu