duminică, 23 decembrie 2012

Modern and Chic Party Look


Hello Friends,

Astăzi voi posta două look-uri : unul chic modern ( cel de azi) iar mai pe seara va urma cel chic clasic.
Ambele se potrivesc cel mai bine pe fetele cu tenul deschis, de aceea am încercat şi eu , cât am putut de mult astfel încât să arate cât de cât natural, să îmi deschid culoarea tenului cu o nuanţă două.

Ideea mea a fost să pun accentul pe buze, aşa că machiajul ochilor şi al feţei ( conturare şi highlight) l-am redus la minimum.
Pentru ochi am folosit 2 nuanţe neutre şi foarte uşor sidefate din paleta Fraulein, pe care le-am aplicat cu ajutorul unei pensule foarte "fluffy"şi le-am amestecat foarte foarte bine. După care am trasat o linie foarte discretă pe linia genelor cu ajutorul unui creion dermatograf.
Foarte puţin mascară, şi gata cu ochii.
Am conturat foarte puţin obrajii şi am aplicat foarte puţin highlighter. Şi când zic foarte puţin, este foarte puţin :)
După care ...BUZELE :D
Am aplicat mai întâi rujul Lóreal Colour Riche Plum Passion, peste care am pus puţin din rujul Avon Color Riche Buttered Rum.

Cam asta este tot ce am făcut, iată rezultatul :















Sper că v-a plăcut şi că vă este de ajutor, şi nu plecaţi că mai urmează un look :)


Stay CHIC!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu