marți, 5 februarie 2013

MUA Haul


Hello Friends,

Nu ştiu câte dintre voi aţi auzit de Makeup Academy (MUA), aşa că o să spun eu câte ceva :)
Este o companie de cosmetice din UK , care în momentul lansării toate produsele lor costau 1£. Deasemenea sunt foarte cunoscuţi pentru paletele Undressed şi Heaven on Earth, care sunt reproduceri ale paletelor Naked 1 şi 2.

Este o întreagă febra MUA în lumea make-up artiştilor şi bloggerilor, şi asta pentru că toate paletele lor sunt geniale: calitate foarte bună la preţuri foarte mici ( o paletă de 12 culori costă 4£)

Acum să vă povestesc puţin despre produsele pe care le-am achiziţionat noi. În urmă cu aproape 2 săptămâni , am intrat pe site-ul lor ( îl găsiţi aici ), şi am descoperit că au 50% reducere la toate produsele. (după ce că sunt deja foarte ieftine...le-au mai şi redus ...wtf?!?!? )
Bineînţeles, TREBUIA să comandăm.
Aşadar , am creat un coş consistent cu produsele lor ( cele care încă se mai găseau ) şi am finalizat comanda ( plata se face doar online )

Eram aproape sigură că nu o să ajungă toate produsele, pentru că am intrat pe pagina lor de Facebook, şi am văzut că foarte multe fete se plângeau că le-au fost returnaţi banii pentru că produsele nu se aflau pe stoc.

În fine, ideea e că am primit mail după 5 zile ca toate produsele au fost strânse, împachetate şi că în maxim 5 zile lucrătoare le voi primi. Au ajuns chiar mai devreme , which is perfect!

Şi iată-ne acum, cu câteva poze cu produsele. Urmează să facem review-uri pentru fiecare în parte, aşa că stay tuned!!












Have a great day & Stay CHIC!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu