marți, 22 ianuarie 2013

Inspired by Anda Zelenca


Hello Friends,

A trecut ceva timp de când nu am mai făcut o postare din categoria "Inspired by" , aşa că m-am gândit că poate ar fi timpul.
De ceva vreme mi-am propus să fac look-ul Andai Zelenca, cel de pe banner-ul blogului, iar ieri, în cele din urmă , am reuşit să îl fac.

O să vă fac mai jos o "schiţă"a machiajului şi deasemenea produsele folosite.

Până una alta, iată rezultatul:





















Produse folosite:

Faţă
 :

Fdt Maybelline Affinitone
Anticearcan Garnier Roll on
Pudra de fata Lóreal Accord Parfait
Bronzer Lóreal Glam Bronze
Highlighter Sleek Snapshots - Martini (1)

Ochi:

Sleek Snapshots - Martini (1)
Sleek Snapshots - Summer Breeze (2)
Paltea Fraulein (3)
Liner Oriflame Click It - Brown
Mascara Lóreal Million Cils
Creion alb Flormar
Kit pentru sprancene Revlon Radiance

Buze:

Avon Colour Riche Perfect Peach


Stay CHIC!
Jo

Un comentariu: